Kızlar bazen karışım yaparak veriyorum kahvaltısını bazende ayrı ayrı.. Bu zamana kadar yumurta sarısı, peynir, labne ve pekmez verdim. Bu tabak az olur mu acaba yoksa ideal mi? Yumurta sarısının yarısı harici hepsini yedi maşallah. Daha versem belki yerdi ama doktorumuz fazla kaçırma doyduğunu anlamaz midesini şişirme demişti bende daha vermedim. Birde 7 aylikken bebeklerinize kahvaltıda başka neler veriyordunuz acaba☺️
[url=https://hizliresim.com/BGoXWQ][img]https://i.hizliresim.com/BGoXWQ.jpg[/img][/url]