busekena Denemdiğim mama kalmadı (gazlı bebek) bugün buna başladım kullanan var mı düşünceleriniz nedir
Hiilyuss busekena bizde cok gazlıydık bebelac şyi geldi onda kaldık. Gold değil normaliydi ama farklı olur mu bilemedim
trnipek busekena biz kullanıyoruz bebeğim seviyor 3 aylık . Bi sıkıntı da yaşamadık sindirimi vs kolay oluyor bence
Aysenrgrkmm Bebelac ve gold arasındski fark gold daha kolay sindiriliyor benim oğlum 11 aylık olacak biz gold 2 kullanıyoruz şuan memnunuz