oylesinebiri__ bence öyle de doğru değil arada arada deneyin zorlamayın ama tattırın derim ben zaten daha erken bi dönemde hemen vazgeçmeyin. Benim kızım ilk başta yiyecek gibiydi sonra yemedi şimdi şimdi tekrar yemeye başladı. Bizimle birlikte sofrada veriyorum bizim de yediğimizi görsün istesin diye.