birbebis_ ben bu şekilde hasta olduğunda 15 aylık kızıma şunları yapıyorum baş ucuna karanfili sogan koyuyorum ayaklarına göbek deliğine göğsüne viks sürüyorum çorba yapıyorum birde bazende Calpol içirdiğim oluyor portakal yediriyorum yada portakal suyu sıkabilirsiniz hava makinası varsa oda için açabilirsiniz soguk buharda olabilir inşallah çok geçmeden atlatırsınız bayrama bizde olduk serumla havayla geçti çoçuklar hasta olmasa keşke çorba da bunu yapıyorum iştahaları pek olmuyor ama inşallah şifa olur.