Kızlar oğlum doğduğundan beri bebelack gold içiyodu ve çok güzel kilo alıyodu 2 numaraya geçtiğimizden beri mama redi yaşadık hiç bi şekilde istemiyo çok fazla aciksa anca 100 ml içiyo ya sa içmiyo mama değiştirdik Aptamile geçtik onu hiç beğenmedi sağlık ocağındaki hemşire damak tadı oluşmuş artık her mamayı istemeyebilir isterseniz hippi deneyin dedi napim sizce onu dq mı deniyom 9 aylık oldu bu arada