zmaanda Ozlemzumraosman aynısı bizde de var malesef.. uykuda içiriyorum. Bir de biberon değişikliği yaptım aventi istemiyor bende lansinoh aldım onu sevdi gibi
Tugceeeee12345 Ozlemzumraosman atak sanırım benimkide böyle ne zaman biter bilmiyorum ama ayakta emziriyorm bildiğin istemiyor diye sanırım meme reddi yaşıyoruz tez vakitte normale dönsünler insallah 🙏😇
Ozlemzumraosman zmaanda biz zaten lansinohu kullaniyoruz ama anlayamadim neden birden bire boyle oldu resmen diliyle itiyor biberonu
Rukishhh Bebeklerin emme refleksi 3 aya kadarmış aynı sorunu bende yaşıyorum biberonunda itiyor resmen yarı yarıya düştü diyebildim içtiği süt