Ecee Tecrübeli anneler merhaba Bebeğim 22 günlük dün gece 12 den beri 12 saate 5 kez altın sarısı kaka yaptı ve her bezinde çişli aldım ve 3 kez emzirmeden sonra kustu bu kadar kaka yapması normal mi acaba ne demek ben anlayamadım bi yardımcı olabilir misiniz tek mememde yarım saat 2 saatte bir emziriyorum ben emzirmesem bile 2 saat dolunca acıkıyor ve ağlıyor. Durum normal midir ne diyorsunuz beni aydınlatın🙁
Melisahsendursun Ecee tabikide normal.bebegine sutun yaramis ki doymuski kaka yapiyor karni tokken bide fazla emerse de kusar benim kizim 27 gunluk hemen heme 15 gundur hergunu boyleyiz bizde cok iyi bisey yanii 😊😊