esraa_20 bizimki 2 aydır almıyor diyebilirim %95 persentilde çünkü. Doktor artık almaz dengelemesi lazım dedi. Ben de çok endişeleniyordum dönem dönem ama anladım ki bebek yese de yemese de kendi bünyesinin ihtiyacı kadarı yarayacak ona. O yüzden akışına bırakmak lazım.