Merhaba herkese benim göğüs uçlarım başta hiç yoktu silikon uçla emzirmeye başladım şu an 34 günlük olduk göğüs uçlarım çıkmaya başladı.benim sorum şu bu uçlar olmadan nasıl emzirebilirim bir 2 kere denedim tuttu ucu oğlum ama agzından sürekli çıkıyor çıkınca da bas bas bagırıyor kendimi çok çaresiz hissediyorum silikon uçlar steril olmuyor gibime geliyor var mı aynı durumda olup bıraktıran?lohusalık bir yandan bu sıkıntı bir yandan