Kızlar 23 aylık oğlum sürekli ağlıyor sürekli asla telefonsuz zabdedemiyorum beni o kadar zorluyor ki cidden artık tahammülüm kalmadı dişte çıkartıyor sanırım ne uyku var ne bişey gece 1 den önce uyumuyor nolur diştendir falan diyin ya bu şekilde ne kadar sürücek dışarı çıkartayım diyorum onuda istemiyor zorla çıkartıyorum dışardada ağlıyor napıcamı şaşırdım var mı başka böyle olan:(((