Kızıma doğum günü için yeşil çok güzel bir elbise aldım ama malesef kalıp küçük geldi. Etiketi üstünde aldığımdan uyguna vereceğim. Almak isteyen olursa fotoğraf çekip atarım. 2-3 yaş arası. Kızım 4 yaşına girecek boyu var ama çok zayıf, satıcı kalıbı bol olur diye 3 yaş verdi ama boydan olmadı. Değişim içinde zaman geçti