BalkizimBaloglum2
Kızımda 29. Ayına doğru gidiyor zaman zaman krizler olsa da çok şükür maşallah sübhanallah barekallah böyle değil ,şeker falan hiç alistirmadim markete giriyoruz bir kitap alıp hemen eline veririm en kötü o ona bakar durur hikaye kitapları ,boyama genelde sadece çubuk aldım marketten ona bir iki kez o da yolculuk falan o dönemde