miniklerimicin kendine iletişim şekli olarak bunu bulmuş. Rahatsızsa sıkıldıysa yorgunsa vs ağlayarak anlatmayı keşfetmiş. Malesef bunu konuşmaya başlayınca, ağlaması ile sorunları çözmeyerek ve alternatif ifade yolları gösterek çözebilirsiniz. Şimdi bu yoldan kolay kolay caymaz, konuşmayı öğrenmişsiniz biri size ısrarla sus diyor. Onun gibi, çocuğunuz konuşmayı öğrenmiş ve konuşacak ama şimdilik bildiği tek kelime ağlamak😅