kızlar oğlum 5,5 aylık verem aşısı yeri şu an iltihapladı ve bu gün kontrol ettiğimde ise kabuk tutmuş iltihap yeri patlamış bunun ilk başta olması gerekmiyor muydu neden böyle oldu yaşayan var mı bu gün zaten doktor kontrolü var ama meraktan çatlıcam kötü bir şey mi sonradan böyle olması