Biz o ara mama değişikliği yapmıştık o mama çok gaz yapmıştı biz anlamadık mamadan olduğunu doktor çok gazı var diyip bunu vermişti daha beter oldu gibi gelmişti bana bıraktım bi tık iyiydi o mamayı da değiştirince tamamen düzelmişti ve aynı dediğiniz gibi çok ıkınıp zorlanır gibi yapıyordu kakasını 2güne bir