prensannesi07_ bu durumda bıraktığınızda bakımına güvenmekte bana kalırsa problem olacak, madem eşiniz yarım gün bakıyor, devlet tam veya yarı zamanlı anneleri desteklemek için bakıcı desteği veriyor, evinize kamera vs ayarlayıp yarı zamanlı bakıcı tutabilirsiniz gibi geldi bana