btlbge Bebeğim 2,5 aylık din ilk defa avm gittik kalabalık gördü ses yoğundu geceden beri çok huzursuz kıvranıyor resmen gazı yok aç da değil Dışarı adaptasyonu diye bir şey var mı
dilara236 Anlık kalabalık ortamına girince huzursuzlanıp aglardı kalabalıktan olsa hala devam ediyorsa bence gaz olabilir canım kıvrandırır bide bu ay aralığında huzursuzluk oluyor bebeklerde benımki gazlıydı 2 5 aylık olduk daha huysuzlanmaya başladı daha arttı