eylul0608 Kızım 22 aylık dodugundan berı toplasan aralıklı zamanlarla 2 kere adet olmusumdur dogum kontrol hapı kullanıyorum Zylanda dıye acaba ondanmı yoksa sorunmu var ya
mikrofon0 eylul0608 onu bende kullandım 3 sy kadar bende de çok fazla kanama yaptı doktorum değiştirdi yenge etkilerini okuyun muhtemelen ilaçtan
Zeynonunmomu eylul0608 ilaç kesiyor canım bende cerazette kullanıyorum başladığımdan beri. 2-3 kere leke geldi sadece adetim kesildi emzirmiyorsan eğer normal haplara geç derim yasmin gibi ben önceden onu kullanırken çok düzenli oluyordum ama emzirdiğim için kullanamıyorum