Bizde bir yaş kontrolünde bu durumu yaşadık doktor bazı sorular sordu gelişimiyle ilgili bi sorun görmedi ama nörolojiye gidebilirsiniz içimiz rahat etsin dedi. Gittik çocuk gelişim uzmanı bi test yapıyor yine soru cevap gözlem şeklinde onu yaptı yaşına uygun çıktı kafa grafiği çekildi o da temiz çıktı altı ay sonra tekrar kontrol edilir olabilir böyle genetik dedi. Erken doğmuştu bide bebeğim çok küçüktü doğduğunda onu baz alarak normaldi. Bende çok korkmuştum ama olabiliyor böyle içinizi ferah tutun