11 aylık oğlum var bidahaki ay işe başlayacağım için gece beslenmelerini kesmek istiyorum 1 haftadan fazla oldu hala uyanıyor bidaha da uyumuyor birden kesince 2-3 günde alışır diyolardı ben de öyle yaptım ama yok olmuyor neyi yanlış yapıyorum çıldıracağım bu kadar uğraştıktan sonra pes etmek istemiyorum