Bende hep kundakladim hatta şuan 5 aylık hala kundak yapıyorum ilk zamanlar reflü yatağında yatıyordu sırtına destek minik bir yastık koyuyordum hafif yan yatmış oluyordu. Yani düz yatması lazım vs falan ama kusar falan boğulur diye korkuyordum öyle olunca akıp gidiyor zaten. Hatta şuan kundağı bırakmaya çalışıyorum havalarda iyice ısınmadan 🙂↕️