birceylul yeldabanu benim babam direkt kulak delim işlemini yapıyor 2 yaşından küçük hiç bir çocuğun kulağını delmem gelin mi edeceksiniz der kızar hep siz bilirsiniz tabi ama erken bence
Belinays_mom yeldabanu bence çok çok erken. Ben 8 aylıkken deldirdim başıma gelmeyen kalmadı en az 1 yaşına bassın derim yine de tercih sizin
buseviim yeldabanu çok küçük bence 15 aylık olmak üzere ben hala cesaret edemiyorum deldirmeye saçıda az herkes erkek gibi diyor ama ne önemi var kulağıyla oynayıp yara yapacağına biraz daha büyüsün deldiririm 2 yaşında falan