yagizin_annesi05 Kızlar üzüntü sonucu sütüm azaldı emiyor ama sanki doymuyor mamaya başlamak istiyorum sizce hangisi hipp mi ? sma mı?biraz kilo da alsın istiyorum sarılık olduğunda baya kilo kaybetti
aslik48 yagizin_annesi05 bizde hipp combiotic gaz yapti sma comfort kullaniyoruz. Ama gaz probleminiz yoksa ikisi de iyidir
kubra518_ yagizin_annesi05 size tavsiyem kaşık biberon ile vermeye çalışın. Normal biberona alışınca malesef sonra meme emmek istemiyorlar ben şuan onun savaşını veriyorum 3 aylık bebeğim ilk başta hıpp kullandım memnundum ama tesadüfen Bebelac almak durumunda kaldım bir gün ve anladım ki hıpp daha çok gaz yapıyırmuş Bebelac daha az gaz sorunu yaptı bizde şuan ona devam ediyorum memnunum
yagizin_annesi05 tahin silikon göğüs ucu ile emziriyorum göğsümü çektiğimde normalde içi süt ile dolu olurken artık olmuyor
aslik48 yagizin_annesi05 biizmde oyleydi 4.aydan sonra biraz rahatliyor. Bo ara aptamil aldik biz 2-3 kere kullandik sanirim mahvoldu cocugum sonra doktor da önermeyince sma gectik biz ama her bebek farkli tabiki
buseviim yagizin_annesi05 bebeğiniz kaç aylık ? Göğüsler bir süre sonra terbiye oluyor aşırı süt üretimi yapmıyor. Bebeğin ihtiyacı kadar süt üretimi oluyor. Bundan kaynaklı artık göğüs ucuna dolmuyor olabilir. Kilo artışında sorun yoksa ve huzursuzluğu yoksa anne sütünden devam edin bence.
bebeklerrr yagizin_annesi05 kaşık biberon yada şırınga ile şırınga ile daha kolay oluyor ağzından dökülme daha az oluyor
aslik48 yagizin_annesi05 mama kasiklari var onlarla verebilirsiniz kullanimi zor ama meme reddi olmamasinicin ideal
feslegencihnm yagizin_annesi05 emzirme destek sondası var trendyolda satılıyor göğsünüzün kenarından verebilirsiniz ben hala öyle yapıyorum biberon kullanmamak için
yagizin_annesi05 buseviim bebeğim 1.5 aylık artık sertleşmiyor gögüsleriö 45 dk emiyor ama hala emmeye devam ediyor bu yüzden doymadığını düşünüyorum doktorumuz 1. Ayında toplam 1 kg alması gerek demişti bizimki 45 günde 1 kg aldı
buseviim yagizin_annesi05 anladım o zaman başlayın tabii. Önce emzirme sonra mama seklinde ilerlersiniz. Her emzirme sonrası kendinizi sagarsaniz sutunuzde artmış olur. Ben Bebelac kullanıyorum bu arada
ssevdanurr yagizin_annesi05 ilk ay sadece yarım kilo aldığı için bizde doktor tavsiyesi üzerine başladık dediğim gibi örneğin hipp ile başlarsınız bakarsınız takip edersiniz kontrolde kilo alımı iyi gaz vs yapmazsa o şekilde devam edersiniz
Melisa_ yagizin_annesi05 hipp tercih ederim bizde onu kullanmıştık gaz problemi olmuyordu ve sindirimi kolaydı kilosu da gayet güzeldi..