berennur01 Yaklaşık 2 ay önce teyzemin eşi vefat etti bayram günü oraya gidicez kara bayramı elimizde birşey götürmeli miyiz ben bilmem böyle şeyleri yada ne goturmeliyiz .
beysenyil berennur01 2 ay gibi bir süreçten bahsediyorsun canım bence bişey götürmene gerek yok gibi üzerinden zaman geçmiş
guldenurcinar berennur01 baş sağlığına giderken genelde herkes çay şeker götürüyor ev doluyor bizde de o yüzden tavuk birde gelenlere ikram etsin diye de börek kuru pasta tatlı alınır
sekerszkahve berennur01 çay şeker ve tavuk getirilir bizde genel adıda yas götürdümdür bende götürürüm öyle durumlarda bide ilk bayramı boş gitmek olmaz
Sizden-biri berennur01 siz baş sağlığına mı yoksa bayramlaşmaya mı gidiyorsunuz önce onu bilmek lazım eğer bayramlaşmaysa zaten üstünden çok zaman geçmiş ama yok bayramlaşma adı altında baş saglığıysa bizde çay şeker gibi şeyler götürülürdü