Ballibademin_21 Arkadaşlar eve çocuk kaydıragı ve trambolin almayı düşünüyorum ama kararsızım belediye parkı evimin yanında sizce gerekli mi yani parka gitmediğiniz zamanlarda evde oynarlar diye düşündüm açıkçası
biricikbebegim Ballibademin_21 yaz geldi kışın olabilirdi ama yazın artık cocuklar dışarıda olur sürekli
altinova Ballibademin_21 Ballibademin_21 kaydırak evde iyi olur ama trambolin olmamalı bence çok tehlikeli ne evde nede başka bir yerde bir çok kaza duyup görüyorum Allah korusun
annekko Ballibademin_21 kaydırak aldım 2 yıldır evde tepesinde olmadığı gün yok. Üstelik parkta yakın gelince yine tepesinde. Trambolini cimnastik hocası bile evde önermedi. Ev kazaları en çok olan alet.
alpmila Ballibademin_21 asla gerekli değil daha gecen gün izledim annesi paylaşmış cocuk zıplarlen boynu kırılmış dua istiyordu çok tehlikeli gerçekten
BordoHuniliAnne Ballibademin_21 e bebekten kış başında kaydırak almıştık çok iyi olmuştu biri 3 yaşında biri 1,5 bizim için bu kış bayağı kurtarıcı oldu. Ama yazın gerek olacağını pek düşünmüyorum havalar ısınınca katlayıp önümüzde ki kışa kadar kaldırırım.
niloyaaa Ballibademin_21 bence gereksiz evde olursa oynamazlae eminim hatta.Boşuna yer kaplayacağını düşünüyorum
dygefe Ben kaydırak ve salıncak almıştım kışın hep üstündeydi çok işime yaradı. Ama trambolin tavsiye etmem arkadaşım aldı çocukların hevesi hemen geçti kullanmıyorlar boşuna yer kaplıyor ve en önemlisi tehlikeli.