cennetkusum16 seymayldzz hayır kendi kadın doğum doktorunuz cagiriyor ne zaman gitmeniz gerektiğini. O bakıyor ultrasonda
elifgh123 Hayır canım yani doktor bana 1 hafta evde batikonla tedavi verdi sonrada yanına kontrole gidip ultrasondan bakmıştı
seymayldzz elifgh123 ben sezaryen sonrası 5 gün sonra kendi doktoruma gittim muayene oldum. Sonra bu salı tekrar çağırdı. Sağlık ocağı bakıyorsa yakın ona direkt gitmek kolayıma geldi. Şuan 10. Günüm hiç batikon yapmamı söylemedi. Yapmadım ben.