Eylullmomss Benim oğlum da son zamanlardır uyanıyor. Çok zor oluyor, yani küçükte değil artık 3 yaşında. Uyanması sıkıntı değil ama uyku sersemi olduğu için anne beni kucağına al, anne bana da tost yap anne bana da yumurta yap diye diye 2 3 lokma birşey yedim uykum geldi dedi mutfağı toplayamadım bile. Hala uyutmaya çalışıyorum