duruzehrak Ne güzel :) kesinlikle meme desteği vermeyin tekrardan, yavaş yavaş yatakta uyutmaya çalışın. Ben 4.ay gibi meme desteği ile başladım. Perişan haldeyim. Nereden düştük bu batağa. Babası bazen uyutabiliyor bazen de uyutamıyor, çok ağlıyor. Allahım sabır versin hepimize. Uygulamanın adı “Uyudu” mu?