Merhaba ben burayı pek aktif kullanmıyorum ama artık içim içimi yediği için yazmak istedim. Yaklaşık 3 aydır düzensiz adet ve de bitmek bilmeyen kanamalarım oldu. Doktorum önce ilaç verdi işe yarar gibi oldu ancak yaramadı sonrasında ufak bi operasyonla parça aldı patolojiye gönderdi. Rahim ağzında polip varmış onu da almış göndermiş pstolojiye. Sonuçlarım henüz çıkmadı bekliyorum ancak kontrole gittiğimde rahimimin tam incelmediğini söyledi. Hatta bu ay adet olmaman gerekli çünkü içini temizledim dedi ancak ben yine adet oldum. ( ya da ben öyle sanıyorum yani kanamam yine başladı ki normal adet takvimine göre 3 -4 gün var daha adet olmama) daha fazla uzatmayayım doktorum patoloji sonucumda polip çıkarsa Histereskopi yapacağını söyledi. Fakat takip ettiğim bazı doktorlar bu işlemi çocuk istemi olmayan hastalara uyguladıklarını belirtmişler oysaki ben nasipse ikinci çocuğu istiyorum ve de bunu doktorum da biliyor. Ama bana hiç öyle bir şeyden bahsetmedi. Bu konuda bilgisi olan var mı? Teşekkür ederim okuduğunuz, vakit ayırdığınız için.. 🌸