dsinemak Merhabalar , istanbulda yaşıyoruz ve doğu görevine gitmeye karar verdik eşimin işineen dolayı. Erzincan , diyarbakır yazmayı düşünüyoruz öncelik olarak. Oralarda yaşayan arkadaşlarım yazabilirlermiiii🫠🫠
akgununannesi dsinemak ben gezmeye gitmiştim Urfa’ya orası çok iyi insan olarak ama orda yanına gittiğin kişilere Diyarbakır’ı sa görmek istiyorum demiştim oralar sıkıntılı yerler demişlerdi
akgununannesi Nacafa beni korkuttular muhtemelen o zaman benim dediğim bundan 3 yıl öncesi felan bu arada ama Urfa çıkarsa bence Urfa’nın insanı mükemmel şehir de mükemmel oraya gidebilirsiniz dsinemak
efetos dsinemak doğu görevinde göç alan şehirlerden uzak durun derim karışık oluyor insanı.hepsi gezmek için güzel bence ama yaşamak için Erzincan daha sakin mesela.
nrsh58 dsinemak Erzincan da yaşıyoruz merkez küçük bayagı ama insanları iyi ilçeler konusunda fikrim yok
Nacafa akgununannesi neye göte sıkıntılı dediler acaba? Terör açısından söylendi ise yok öyle bir şey ya geçen yaz gittik gezmeye istedigimiz gibi yedik içtik gezdik rahatça.
akgununannesi Nacafa yok hayır o manada değil insanları biraz daha sıkı sanırım ama ben gitmedim bilmiyorum dediğim gibi bana oralar biraz sıkıntılı yerler tek gidilmez demişlerdi 🤷🏻♀️
Neslihann37 Nacafa terör gezilecek ywrler için sıkıntı değil ama bir Şırnak Hakkari vs bölgeler için tıpkı Suriye gibi kışladan çıkış yasağı var hala daha.
Nacafa akgununannesi bize mi denk gelmedi bilmiyorum ama hiç kötü bir anımız olmadı. tavsiye derim mutlaka gidin
tunasmom1 Nacafa gezmeye gitsinler ama asker ve polis için yoğun bir şehir. Onun dışında büyük şehir imkanları yeme içme gezme vs iyi. Bizde mardindeyiz görev için. Eşim polis. Diyarbakira göre çok daha sakin kalıyor. Gezmek istediğimizde de Diyarbakır Urfa batman hepsi yakın kalıyor 1 2 saatte gidilip geliniyor
Nacafa tunasmom1 iş yoğunluğu elbette fazladır tabi benim eşimde askeri personel orda olan bir arkadaşı kırsalda çok yoğun olduğunu söylemiş ama sosyal açıdan güzel biz beğendik Mardin’e de gittik sonbaharda orası bize inanılmaz kalabalık geldi ya ama çok güzel şehir bir defa daha gezmeyi planlıyoruz tabi
Nacafa akgununannesi aa olabilir eski için bir yorum yapamam. Urfayı pek sevemedim ben ya diğer şehirlere göre biraz daha geride geldi bana kümbet evlerini falan çok övdüler gittik gezdik ama hiç beklentimi karşılamadı
dsinemak akgununannesi urfaya gittim gezmeye insanları güzel ama uzun süreli kalınmaz gibi baya olaylı bir şehir diye duydum bilmiyorum😂
tunasmom1 akgununannesi küçük şirin gezilecek yerleri var nusaybini, kaçakçılar çarşıları vs var bende seviyorum geldiğimden beri güzel🧡
tunasmom1 Nacafa Mardin yazın coook sıcak o yüzden genelde ilk bahar son bahar tam gezilecek zamanları. Birde turların olduğu zamana denk geldiyseniz yoğunluk olmuştur. birde küçük burası o yüzden eski Mardin ve ana caddesi kalabalık oluyor belli zamanlarda
Nacafa akgununannesi sosyal medyada övülen bir kafeye gitmek için yürürken sakatatların sokağın ortasında satıldığını görünce midem çok kötü olmuştu ondan travma kaldı herhalde bende🙃🤣
Nacafa tunasmom1 biz ekimin ortasında geldik oraya adana çocuğuyuz sıcağa alışkınız ama o kadar yoğundu ki çarşı kendi arabamızı otoparka çekip taksiyle gezmiştik eski mardinde.
akgununannesi tunasmom1 ayy Allah nasip ederse bende gelmek istiyorum ama eşim Karadeniz tarafını veya tatil beldelerini seviyor of of 🤦🏼♀️😂
Derya_M Aslen bir diyarbakırlı olarak yazıyorum memleketimin taşı toprağı altın insanlari sicak kanlı sevecen misafir Perver rahatlıkla gelebilirsiniz hiç tereddüt etmeden kulaktan dolma laflara bakmayın siz buralara gelip gördüğünüz zaman ne demek istediğimi anlayacaksınız 💞
cihangirgozde Diyarbakır güzel bir şehir ama yüksek milliyetçi duygulara sahip biri biraz zorlanabilir. her köşesinde bir uyaran var çünkü
uykusuzbebek cihangirgozde bunu nasıl anlatacağım diyordum çok iyi anlatmışsınız, mesela şuan biz batıya geri döndük diyarbakirdan, ve sokaklarda her yer Türk bayrağı o kadar mutluyum ki, ve gelince şaşırmıştım aa Türk bayrağı her yere asılabilıyormuş diye