29 aylık oğlum var maalesef ki ne yaparsam yapayım konuşmuyor konuşma geriliği var sıfır ekran ilerliyoruz kitaplar etkinlikler yapıyoruz ama yok geçen bir kere cümle kurdu daha yok hala kelime söylüyor göz kapat sürpriz gel otur kalk ağzını aç yerine ağzını açıyor aç diyor çiş alkış elma kum muz su mama parka pa şeker yoğurta kendince farklı bir şey söylüyor pilav diyor yani sürekli böyle kelimeler ile anlaşıyoruz yaşıtları ile sosyal değil çünkü hiç yaşıtı yok parka gidiyoruz kimse yok acaba oda mı etken bilmiyorum çocuk gelişime de gittik bu arada oda konuşmada geri olduğunu ama üzerine düşersek düzelir açılır dedi dört gözle bekliyorum sizin çocuklarınız kaç yaşında konuştu bizim gibi olanlar var mı çok merak ediyorum sosyal medya da o kadar güzel konuşan çocuklar var ki içim gidiyor resmen ah diyorum öptüm da bi konuşsa ne güzel olur