Selam kızlar kızım 11 aylık ve emmek istemiyor sürekli ısırıyor veya kafasını geri çekiyor geceleri uyku anında emerse emiyor ama gün içinde aşırı Nadir emiyor bende kızım kendi istemeyince bırakmak istiyorum ama sol göğüsüm aşırı süt doluyor mastit olacam diye korkuyorum süt gelmemesi için ne yapmalıyım bir fikriniz veya uyguladığınız bir yöntem var mı ?