Hanımlar annem alağıdaki tiroid ilacını kullanmaya başladı. Ama ilacı kullandığından beri bir şey yerken tükürüğü çok fazla oluyor yutkunamıyor. Ağzımda çok fazla köpürme oluyor diyor.. Sanki geğiriyor gibi ağzından ses geliyor. Kullanan var mı bu ilacı? Sizde de böyle mi oluyor?
