Tugcealp maşallah darısı kızıma olsun inşallah . Malesef küçük bir yerde oturuyorum ve burda 4 yaşını doldurmuş çocuklar alınabiliyor, daha küçükleri için gonderebilecegim bir kreş yok malesef cevremde. Benim kizin 2 ay sonra 4e girecek daha.Seneye kesinlikle yollayacağım inşallah bizde faydasını görürüz