mervedizdar benim oğlumda da var 1 yaşında oluştu beze hala hasta olsun hafif şişer. Zayıf birde dışarıdan bile görünür beze antibiyotikte kullandı ama tamamen geçmiyor doktor normal dedi anormal büyüme olursa ciddiye alım dedi. Şükür büyüme olmuyor. Büyüdükçe kasların arasında kaybolur deri: bende de vardı küçükken.