Arkadaşlar merhaba yaklaşık iki hafta önce öksürük olduk antibiyotikle iyileştik ilaçlarımız bitti 3 gün sonra öksürük gene başladı bu kez daha ağırlaştı hastaneye yattık ağır ilaçlar vs. Eve geldik hala ses kısıklığı ve bilmediğim bir huzursuzluk asla uyumuyo çok kısa uykular ve bugün uykuda iç çekme başladı ağlar gibi içini çekiyor bebeğim 4 ay 18 günlük lütfen başına gelen varsa yardımcı olsun