richgirl Bebeğim 18 günlük, sütüm gayet güzel kilo alımından ve çişinden takip ediyorum ona yarıyor. Fakat sürekli emmek istiyor. Acaba mama ile takviye mi yapsam bilemiyorum. Tecrübeli Anneler bir bakabilir mi
Busramiray26 richgirl kilo alımı ve çiş sayısı yeterliyse doyuyordur sadece senin kokunu istiyordur bence sütün yeterliyse mama işine girme ben girdim ve Red yaşadım onunla beraber mama parası da ayrı bir dert
Bebegimm1 richgirl kilo alıyorsa bezleri doluyorsa mama onda gaz yapar midesini rahatsz edebilir.sık sık emmesi güzel memeye ne kadar uyarı verirse o kadr sütünz çoğalır emzik verebilirsnz ama daha kücük yani yine kokunuzu sizi isteyebilr
aysebb richgirl İlk 3 ay öyle oluyor. Açsada meme toksada meme. Her türlü aranır. Zorlayıcı oluyor ama bu şekilde ilk 3 ay genelde
seyma51 Ya minik meme bağımlısı 🫠 mama verme annesi çişli bez sayısı 5-6 oluyorsa doyuyordur senden ayrılmamak için numara yapıyor 😀 emzik verdiniz mi belki biraz rahatlatır sizi. Bi de gazı olunca da sürekli emmek ister
Mayazim Oğlum 19 günlük aynı şekil Benimkide öyle hiç doymuyor süt ve mama ikisini birlikte veriyorum