Bebeğim emmede sıkıntı yaşıyor meme reddi oldu güçlü ememiyor tam kavrayamıyor memeyi bir de emerken cuk cuk diye ses geliyor tabi bundan dolayıda hava yutuyor gaz problemi oluyor doktorum dudak bağı var ama engel değil emmeye demişti ama bütün belirtiler dudak bağından dolayı bence çünkü biberonla emerkende yine ses çıkartıyor