dalpsmom Kız ne yaşıyoruz? Oğlumu tanıyamaz oldum. Sürekli huysuz, sürekli kucak, uyku zaten nanay. İmdat diye bağırmak istiyorum. Ne kadar sürüyor bu atak zımbırtısı?
ekimkizi_ dalpsmom 14.ayda biz de öyleyiz beni göremezse ortaliği yikiyo hep kucakta olsun istiyo,henüz yürümüyo elinden tutalim evi gezdirelim istiyo hep mizmiz ağlamakli bugün beni mahvetti bende bağirdim yeter diye ağladım,mahvoldum🥲
dalpsmom ekimkizi_ curlymomms acemianne___ Allah yardımcımız olsun, sağlıkla büyütelim yeter ki gerisi hallolur bi şekilde 🩷