Bebeğimde 5 günlükken sarılık çıkmıştı fototerapi aldı 1 gün normale düştüğünü söylediler 1.ayinda yeniden kontrole gittik uzamış anne sütü sarılığı dedi doktorumuz yeniden kan istedi yüksek çıkarsa ne oluyor bilen varmı e nabizdan baktım biraz bilrubin yazan şey yüksek korktum açıkçası ne gibi tedavi oluyor?