Bebeğimi emzirmiyorum maalesef ama sütümü sağıp saklıyorum. Dr bana diyet verdi ama ben doğumdan sonra tek başıma lohusalık gecıdıgım için bunyem cok çöktü ve diyet yapamadım 2 aylık oldugu içinde direkt olarak alerji testide yapmadı bulgular var diye dr umuz aptamil verdi pregomin syneo henüz 1 haftadır kullanıyoruz. Şuan bebeğim gayet iyi ağmaları karın guruldaması tüm şikayetleri bitti