ozgmom
ozgmom benim de kızım yarın 3 aylık benimde doğumda 2 gün sütüm gelmedi bebeğimde sarılık çıktı yatış verildi neyse taburcu olduk ama göğüs ucum olmadığı için tutamadı slikon uçla da agladı hep zaten kayıyordu sürekli emzirememek benide çok yıpratmıştı sagım yapıp veriyordum insan içine çıkasım gelmiyordu aile dışında her gören mama mı emmiyor mu yok anne sütü gibi olmaz bilmem ne çok üzülüyordum zaten bide gelip tuz bastılar yani insanlar yüzünden ve stresten o 1 1 buçuk ayımız nasıl geçti anlamadım hala ilk görenler soruyor zaten sütümde kesildi sagımlada gelmiyor kızım slikonu daha iyi tutuyor ama süt yok yani yapacak bir sey yok üzülmeyin diyemem sizi çok iyi anlıyorum günlerce aglamışımdır bu yüzden ilk 2 ay 60 cc içiyordu kızım arada da anne sütü şimdi 2 3 haftadır 90 bazen 120 bu ay kontrolümüzde doktora sorup belki yükseltirim ama az ve sık besleme taraftarıyım mama sindirilmesi zor
ozgmom şimdi nasıl sütünüz umarım çoğalır moral çok önemli