bigeminannesi oğlum 2.5 yaşında 4 ay olmustu kreşe baslayali malesef iyi gelmedi çok zayıfladı hırçın huysuz oldu evde kardesi var bir de kıskanıyor orası ayrı bi haftadir yanımda ve uysal oldu okula gitmek istiyormusun soruyorum hayır diyor istemiyor gitmeyi sadece konuşması açıldı artık konuşuyor o konu da iyi geldi bize öneri de olarak göndermeyin derim çocuğunuzun size ihtiyacı var sizin gibi bakamıyorlar ne yazık ki oğlum öğlen uykusundan uyanınca atleti terli olur 3 defa dedim uyardım ama hiç değişmediler bu 4 ayda çokça hastalandı öksürürdü atleti değişmedikçe soğuk alıyordu düzgün baktıklarını düşünmüyorum ya bi hafta boyunca hocasına yazdım not alın dedim bir gün makarna ertesi gün salçalı makarna vermişler bu çocuklar gelişim çağında protein alması gerekiyor o bi hafta da kıyma bile yoktu sabah bi dilim ekmek yemiş kahvaltı da Yumurta bile yok çok pişman oldum sonradan şimdi sıkı bir yemek listesi yaptım oğluma