zeyno0904 Kızlar bebeğim kaç gündür ishal emerkende yapıyor hemen bazen az bazen çok ama bütün bezleri kakalı alerjisi var ondan desem daha önce hiç olmadı ateş falan yok neden olabilir sizce 7 aylık