Kızlar bebeğim 23 aylık. Doğduğundan beri uyku düzeni var ama Ayağımda sallayarak uyutuyorum. Ama nerdeyse 1 aydır geceleri kalkıp nennen diye ağlıyor. Yani ayakta sallanmak istiyor. İnanın uykumdan uyanıp sallamak o kadar zor oluyor ki. Önceden böyle yapmazdı. Mesela kendi uyandığı zaman hadi annem yat derdim yatar uyurduk şimdi ayağımda sallayım diye ortalığı yıkıyor bazen sallamadığım zaman krize giriyor. Bu durum beni 1 ayda çok yıprattı. Ne yapıcam bilmiyorum. Bir de zırt pırt uyanıyor. Mesela yatma saati 21:00 da yatıyor 1 veya 1.5 saat sonra kalkıyor gidiyorum geri uyutuyorum gece de öyle ara ara kalkıyor. Kızlar yok mu bunların bir çözümü yardım lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻