Selam kızlar. Bebeğim sürekli emmek istiyor mama verincede aldığı için yani mamaları içtiği için sütüm yapmıyor düşüncesine girdim. Süt artırıcı şeyler yiyip içiyorum ama Power pump yapmayı düşündüm. Eller serbest pompam olduğu için 10 dklık 3 set yapmam gerekirken gögüslerim acıdığı için 2 set yapabildim. 60 ml çıktı. Sizce iyi mi? Siz yaptınız mı memnun kaldınız mı?