Selam hanimlar oğlum 2 yasinda rotavirus gecirdikten sonra probiyotik takviyesine baslandi enterogermina kids kullandik ilk aylar aldigimda bi problem yoktu fakat son iki üçdur aldigimin hemen ertesi günü küf görüyorum icinde acaba eczaneden mi kaynaklanıyor dedi üç ayrı eczaneden aldim yine aynı saklama koşulları yada son kullanma tarihleri falan çok dikkat ederim ama hep aynı şimdi antibiyotik kullandık hastalandı tekrar probiyotik takviyesi almamız lazım ama enterogermina kidsten korkuyorm açıkçası bunu alıp başına böyle bisey gelen var mi