mavi2601 Emzirme döneminde lazer yapan var mı? Ben evde kendim başlamıştım ama hamilelikti şeydi derken kaldı suan emziriyorum bi sakıncası var mı tekrar başlasam?
Myrtle mavi2601 doktorum emzirirken ev tipi kullanabilirsin, hatta hamilelikte de kullanabilirdin demisti. 10 ay oldu dogum yapali firsat bulup baslayamadim 😊
mrvfdn mavi2601 bende evde uyguluyorum ge emzırıyorum bı sıkıntı olmaz ısınlar kıl kökünr ulasıyor sadece 😀
Pirasalipuding mavi2601 bazıları 6 ay sonra yapılabilir diyor bazısı koltuk altına yapma (göğüse yakın olduğu için) diğer tarafına yapılabilir diyor ben 6 ay sonra başlamıştım
Myrtle prenseskus benim braun. Hamile kalmadan once kullandim yuzde 80 bitmisti hamilelikte tekrar cikti
kucukyavrumm11 Ben lazere gidiyorum emziriyorum da hamilelikte de gittim radyasyon yok sorun olmaz ins
mavi2601 Pirasalipuding bende ondan tereddüt ettim kol altına yapmak istiyorum özellikle çünkü şuan kizim 8 aylık, siz kol altina yaptiniz mi bir sıkıntı oldu mu