selimin_annesi25 Emziren anneler için doğum sonrası kilolarına çözüm önerisi yahut tecrübesi olanlar paylaşabilir mi? 4 ay geçti doğumdan hala fazlam var gitmedi.Ne yapacaz kalır mı bu kilolar ?
bnurr selimin_annesi25 gidiyor ya 1 yılda filan acele etmeyin bence şuanda anne sütü aliyorsa ona odaklanın ,kızım 1 yaşına giricek hamilelik kilomun altına düştüm ama kesinlikle hareketlendi haliyle bende hareketlendim bu yüzden
kardelencicegim selimin_annesi25 bol bol su normal yemeğinizi yiyin tatlinzida yiyin ekmek hamur işinden azıcık uzak durun böyle vermiştim ☺️suyun çok faydası var
Momdgn Çocuğunuza tek bakıyorsanız kalmaz zamanla gider. Sinir stres uykusuzluk yorgunluk. Kilo kalır mı ya koşarak uzaklaşır merak etmeyin. 2.5 yaş anasıyım buralar çok fena :)
gurbetteanne10 Momdgn gerçekten öyle ya dört ayda 15 kilom gitmişti kalan beş te sonraki üç ayda gitti 😂
bnurr selimin_annesi25 benimde annem ablam kilolu hatta diğer ablam da sınırda genç misiniz bilmiyorum 25 yaşındayım 3 katta oturuyorum ve günde en az 10 kere inip çıkıyorum bence sizde çok az dikkat ederseniz gider(zamanı gelince)