Kızım 4 ay 10 günlük yaklaşık 1 aydır mama kullanıyoruz bebelac kullanıyorum ilk kızımda da onu kullanmıştım. Mamayı ilk başlarda içti ama son bi kaç gündür içmek istemiyor aranıyor biberonu ağzına veriyorum ağlıyor daha çekmeden biberonu da avent 0-6 aylık emzikli